St Arnaud

1 januari 2020 - Mount Peel, Nieuw-Zeeland

Daar zijn we inmiddels. Op 700 meter hoogte, in een ruime cottage.

Gisteren een steeds warmere en zonniger dag. Bij het vertrek in Ross was de ruitenwisser nog nodig, maar ter hoogte van Greymouth was het omgeslagen. De temperatuur liep uiteindelijk op tot 25 graden. Onderweg nog de Brunner mijn (restanten) gezien. Ik moet nog eens uitzoeken of er een verband is met mijn mijnen in Noord Wales.....

Nog een kort bezoekje gebracht aan Reefton waar we eerder wel eens gelogeerd hebben. Alleen regende het toen en nu was het zonnig en gezellig. En toen via Murchison naar St Arnoud en het huisje gereden.

En toen de avond uitgezeten tot het 12 uur was en nieuw jaar. De televisie was niet veel soep, maar wel een mooi vuurwerk vanaf de Skytower. Wel handig en mooi vanaf het allerhoogste punt van de stad. En het was eerder dan Sydney. Hopenlijk is alles heel gebleven, want we wilden daar nog wel even op als we weer in Auckland zijn.

Een happy newyear dus voor iedereen!

1. Marjolein Scheltinga:
    1 januari 2020
    HIer ook de jaarwisseling overleefd. Mijn client niet😂😂, ik ben dus vrij vanavond 😉
    In Arnhem is een vader en zijn 4 jarige zoontje omgekomen , zij zaten vast in de lift en de liftkoker zat vol rook van óf vuurwerk óf een bank die daar in de hal in de fik was gestoken.
    Zo kan het dus ook beginnen.
    Maar bij jullie ziet het er lekker quiet uit.