Mangawai Heads

24 januari 2020 - Mangawhai Heads, Nieuw-Zeeland

Inmiddels zijn we vanuit Matata, Thames en Auckland aangekomen in Mangawai Heads. Een plaats waar we in het verleden al eens even logeerden en waar we de vorige keer nog et Peter en An zijn geweest. Nu voor een verblijf van 3 nachten in Mangawai Chalets, met airco. Wat niet onhandig is, want de temperatuur zit nu dus achter in de 20 graden. Vanmiddag maar eens naar het strand. De vorige keer dat we daar waren regende en stormde het, maar er lagen wel veel schelpen.

Al reizende hebben we ook nog een nacht doorgebracht in Thames. Een motel (Rolleston) waar we ook al eens eerder zaten, met zwembad en zo. Verder niet zoveel bijzonders daar, alhoewel we natuurlijk naar de goudmijn hadden gekund die Nico vroeger heel interessant vond.....

En op de volgende reisdag nog door Miranda gekomen en Kawakawa Bay, waarna we op een snelweg terecht kwamen, door Auckland zoefden en uiteindelijk in Mangawai terecht kwamen.

1. Roos:
    24 januari 2020
    Wat nu mooie foto's! Lekker druk op het strand😎🤭
  2. Ans Hermanussen:
    27 januari 2020
    Veel plezier nog de komende week en een goede terugreis naar Nederland.
  3. Carien de Jong:
    27 januari 2020
    Oo jee dat wordt wennen voor jullie, als je terug in ons koude kikkerlandje komt!
    Mooie foto van Joost aan het strand.